måndag 16 mars 2009

Det går aldrig

Idag fick jag frågan vad jag saknade mest med mitt gamla "hemma" respektive vad jag gillade mest med mitt nya "hemma". Om det inte hade varit så förbannat svårt att få till en begriplig plusochminus-lista så hade du kunna följa med i mina tankar, men spalter är inget alternativ i den här varianten på blogg så därför skiter jag i hela grejen och säger att (för att sammanfatta) båda ställena har sina för- och nackdelar, men om jag måste välja så finns det bara ett alternativ och det är inte där jag är just nu. Här där alla människor verkar tycka precis allt är omöjligt. För det är nämligen ingen skröna att Örebroare tycker det mesta är "träligt" och ledorden "det går aldrig" hörs titt som tätt. Problemlösare och igångsättare är de verkligen inte!

Inga kommentarer: