lördag 30 maj 2009

Från det ena till det andra

Igår kväll var jag och lyssnade på Mats och Morgan i Örebro och nu när jag skriver detta så har jag förflytat mig till Falun för att få lyssna på ännu mer musik. Det är nämligen Seasidefestivalen och jag är och hälsar på min syster som bor i samma stad. Detta evenemang vet jag med all säkerhet inte kommer att toppa gårdagens spelning då den var KALASJÄVLABRA, men kul kommer det säkerligen att bli i alla fall. Och i morgon kommer jag att ta ett tidigt tåg tillbaka till Örebro för att kunna så några artister på YEAH!-festivalen i Örebro. Som sagt, från det ena till det andra, men det är kul! :)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Känner du igen något eller några band som ska spela på Söndag (på YEAH)? De verkar i alla fall ha humor om man tänker på bandets namnval. Btw, jag ska dit och se vilka dessa filurer kan vara. :D

Cosmo sa...

Ja, jag känner till några. Kul att du ska dit, by the way. Hoppas vi springer in i varandra.