tisdag 14 februari 2012

Varför inte dela med sig av kärlek?

Jag tänkte, här och nu, dela med mig av ett gäng kärleksbrev. Det kan tyckas vara konstigt och det är det förmodligen också, men för att på något sätt skicka ut dem i eterns evighet så att de får evigt liv så gör jag det.

Sun, 13 Jul 2003 20:30

"Hej Älskling :)

Jag kanske är fånig och tjatig men jag måste få skriva av mig lite. Vet inte vart jag ska ta vägen längtar så otroligt mycket efter dig. Kan inte göra något förutom att tänka på dig. Känns bra att du verkar må så bra och att du hade det bra i Arvika. Hoppas att du får en fortsatt bra sommar, att vi kan prata ofta och att vi kan få må bra med varandra när du kommer tillbaks trots att vi är så olika. Jag vill bara vara med dig, lukta på dig, höra dig andas, se dig le, gå på bio med dig, lära mig laga mat av dig, förstå dig, behandla dig bra, uppmärksamma dig, planera ett liv med dig, åka på utflykter med dig, besöka folk med dig, prata om dig, visa upp dig och få känna mig stolt att få vara med dig, låta dig krypa upp i min famn och vila, hålla om dig när du sover, åka skridskor med dig, njuta med dig, skratta med dig, vara kulturell med dig, pyssla med dig, stoppa om dig, trösta dig när du är ledsen, lära dig spela gitarr, kyssa dig, ha mys-sovmorgon med dig, älska med dig, lära mig dans och friluftsliv av dig, utforska livet med dig, diskutera med dig, krama dig mera och mera och mera och bara låta min oändliga kärlek till dig flöda.

XXXXXXX"

Mon, 21 Jul 2003 23:19

"... Allt du gör och säger blir så stort för mig eftersom jag är så enormt kär i dig. Synd att du mådde dåligt idag men nattens samtal var så otroligt stort för mig. Du gjorde mitt hjärta och min kropp alldeles varm. Jag är så otroligt rädd att du inte ska stå ut med våra olikheter och mina brister för det finns ingenting som betyder så mycket för mig som vårt förhållande. När det fungerar känner jag mig som världens lyckligaste människa. Som igår natt när tårarna sköljde ner i glädje och längtan att få röra vid dig och känna din mun mellan mina skuldror, dina armar runt mig, dina händer på mina bröst. Jag tänker på dig jämt och pratar om dig jämt och längtar bara mer för varje dag att få vara hela tiden med dig.

Jag älskar dig!"
Tue, 22 Jul 2003 17:30

"Tack för att du svarade och tack för vykortet. Tusen saker rör sig i mitt huvud. Jag besparar dig djupanalyser du vill ju förstå mig precis som jag vill förstå dig kanske blir du lite klokare om jag spaltar ner min känslor för tillfället. Jag känner mig ensam i XXXXXX jag saknar inte mina vänner och min familj jag saknar XXXXXX jag vill ringa henne jag vill att hon ska ringa mig men jag är rädd för jag känner mig sårbar. Jag misstolkar henne lätt och tror att hon inte längtar efter mig fast jag har förstått att hon gör det. Det är inte logiskt jag älskar så det gör ont jag spricker snart av att inte ha henne här. Men det borde inte vara jobbigt för jag har ju den underbaraste tjej som väntar på mig jag önskar jag kunde visa det på telefonen, att hon ska förstå att jag bryr mig om henne att jag vill veta hur hon mår vad hon känner och vad som händer i hennes liv. Åsså gör jag bara fel så att hon mår sämre det gör ont i mig när hon har ont ännu ondare när jag har orsakat smärtan ont när jag inte vet hur jag ska göra för att bota hennes smärta och besvikelse jag tror inte det går att förstå hur stark min kärlek är till henne hur hon får mig att längta och drömma om en framtid med henne. Jag vill göra henne ledsen jag vill göra henne glad jag vill lära mig att göra saker som hon blir glad av som att ringa. Jag vill inte tänka att jag ska strunta i att ringa tills hon kommer bara jobba och sova jag vill inte ge upp bara för att det inte går bra nu. Jag har gett upp tillräckligt i mitt liv jag vill lära mig kämpa. Kämpa för att ringa, ta körkort, med ekonomin, tycka om naturen allt som kan vara till gagn för ditt och mitt välmående och vårt förhållande i framtiden. Jag vill förstå dig, jag vill känna dig, jag vill kunna behandla dig, jag vill att du ska komma och krypa ner under mitt täcke hålla om mig säga att du tror på mig, att jag kan bli tålmodig mindre egocentrisk, uppmärksamande och att du ska hjälpa mig. Känslan efter söndagsnattens samtal kändes så skönt och jag vill uppleva det igenoch vet att XXXXXX vill det också. Om det finns en gud gör så vi kan prata med varandra i telefonen och må bra."

Sun, 27 Jul 2003 16:57

"Några saker som jag gillar med min underbara XXXXXX
Hon är snäll
Hon är omtänksam
Hon är spontan
Hon kramas mycket
Hon kramas skönt
Hon är charmig
Hon är kreativ
Hon har mjuka läppar
Hon är speciell
Hon klär sig mysigt
Hon har underbar rumpa
Hon lagar alltid god mat
Hon bakar goda tårtor
Hon ger oväntade presenter
Hon botar folk
Hon är varm
Hon har fantasi
Hon har attityd
Hon kan köra bil
Hon har bra hand med människor
Hon behandlar alla med respekt
Hon är kärleksfull
Hon är ödmjuk
Hon är bäst i sängen
Hon är makalös på Ice hockey på Nintendo
Hon har sex appeal
Hon har en obetalbar läpp speciellt när hon sover
Hon har mycket känslor
Hon tittar lite på TV
Hon har roligt och fyndigt skrivspråk
Hon skriver fruktansvärt snyggt
Hon sminkar sig inte
Hon gillar idrott
Hon är världens bästa biokamrat
Hon är supermysig
Hon är lugn"




Inga kommentarer: