måndag 6 april 2009

Kommer Wanja att vara ordförande för LO den 1 april 2009 respektive 1 maj 2009?

Idag är första riktiga påsklovsdagen. Utanför mitt fönster, på vilket det igår kopulerades, är det underbart väder och inne är det skapligt med. Jag sitter förnärvarande vid datorn med mitt morgonte (the) och kollar över läget på internet (nyheter, bloggar, diverse fora...). LO-Wanja är fortfarande hett nyhetsstoff. Jag blev tvungen att kolla upp spelmöjligheter på henne och Unibet har faktiskt två: "Kommer hon att vara ordförande för LO den 1 april 2009 respektive 1 maj 2009." Inte för att jag ska spela på det, men det är intressant att det faktiskt går och att det finns odds. Det betyder ju att det också finns folk som sitter och skarpt funderar över tendenser, tryck från olika fackklubbar och hennes personlighet.

Inga kommentarer: