onsdag 1 juli 2009

Ännu en dag med moster som lekkamrat. Sjukt kul faktiskt. Annars har jag försökt att täna, men det är bara inse att min kropp inte direkt tyckte att 9km var en höjdare att springa. Lite för varmt, lite för ortänad och lite för ont i halsen. Men det är en början i alla fall. Och det har varit ännu en dag med fejan, och fortfarande har jag inte fattat vitsen med det. Men som sagt, jag hoppas att det kommer. Imorgon drar jag till Arvika på festival i alla fall, så jag borde inom de närmaste timmarna packa så att jag är redo när bilen med syrran och hennes kompis dyker upp. Hoppas på att det blir lika kul som P&L, kanske till och med bättre. Jag har förresten hört av en elev i dag som ringde och berättade att han var världens lyckligaste, och för ett slag tror jag att jag delade den platsen med honom. Det är bara så underbart kul att höra. Och det roligaste av allt var att han kom på att ringa just mig och berätta det!!! :D

Inga kommentarer: