måndag 14 september 2009

Vart tar all irritation vägen?

Jag har som vanligt en fundering. Vart tar all irritation vägen egentligen? Är det så att den ackumuleras och tillslut gör att man som person totalt imploderar av dess framfart, eller kommer jag komma till sans och skaffa mig den där parterapeuten så jag sakterliga kan börja närman mig min anledning till allergi, min pinne i cykelhjulet, men nagel i ögat, på jobbet? Eller kommer jag utföra någon personlig vendetta på grund av irritationen och frisnooza, ballhacka eller spamma honom till vansinne? Så... vart tar all irritation vägen? Är den kanske som energi som inte kan förstöras, bara omvandlas mellan olika former? Rörelseirritation? Lägesirritation? Och hur skulle dessa irritationsformer se ut i så fall? En sak är i alla fall säker: Han är definitivt Cronan på mitt irritationsverk, och det med råge! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

If you need some "help", I'm your man. /Dexter