tisdag 14 oktober 2008

Jag har öl!

Jag har precis ätit panerad kålrot och koktpotatis med grönpepparsås, så det känns som om magen står rakt ut. Det kanske inte bara känns så heller för när jag tittar ner så tycker jag nog mig ana en liten rondör över basen. Det var sjukt gott i alla fall.

Hitintills har jag lyckats hitta Länsteatern och hämtat ut biljetterna till Sophie Zelmani. Kvinnan i kassan var oerhört tydlig med att påpeka att vid konserter kan det förekomma förband, vilket gör att huvudartisten spelar lite senare än det angivna klockslaget. NO KIDDING?! Jag har även inhandlat diverse berusningsdrycker. Det är alltid uppmuntrande att få visa legitimation när man är där. Självkänslan ska ha sitt också. Snart ska jag i alla fall ringa upp min kompis som lider av matteproblem. Stackarn. Tja så länge.

Inga kommentarer: