onsdag 1 oktober 2008

Snart åker jag till Klockhammar med en klass. Syftet är att de ska gotta till sig i sin nya gruppkonstellation och vi lärare som ska med ska konferera vårt tema: APU. Hoppas verkligen att det kommer att leda fram till en massa bra grejer som vi kan arbeta vidare med. Jag har laddat "bandaren" med lite bra sovmusik, i fall det blir stökigt, vilket sådana här samkväm gärna blir. Jag har känt mig lite låg de senaste dagarna så sömn kan vara en bra lösning tror jag. I morse var jag uppe alldeles för tidigt för att det skulle vara sunt. Fem tyckte min sambo det var lämpligt för mig att gå upp då han ville ha skjuts till jobbet. Så så fick det bli.
Jag måste till skolan tidigt i dag så jag hinner mejla ut ett gäng kommentarer som olyckligt försvunnit från min dator. Ledsen blir man ju när man suttit och arbetat röven av sig för dem. Men borta är de. Så jag kommer att tvingas skriva nya. Och det ska ske typ nu.

Inga kommentarer: