söndag 21 juni 2009

Ja, då var det dags att lämna kommunen för denna sommarn. Det som kommer att vara annorlunda denna gång är att jag för första gången i hela mitt liv ska ha semester. Alla andra somrar har jag arbetat, som ni vet. Det som dessutom är annorlunda är att jag faktiskt lämnar stället inte bara med lättnad utan faktiskt med en det-blev-ju-ett-rätt-bra-år-trots-allt-känsla och med nyfikenhet och spänning inför det som kommer att hända efter sommaren. Bra va? :) Men nu är det fokus på semester. Och i morse fick jag faktiskt ett spännande sms på mobilen från en kollega som hade delat med sig av mitt nummer till en människa som hon tyckte jag borde träffa. Ännu mer spänning! Så det hoppas jag kommer att hända. Men nu är det sista som ska packas sedan är jag på väg uppöver... Nästa gång vi ses är jag 25 mil norr. Puss och kram.
PS Jag har beställt en ny mobiltelefon också...

Inga kommentarer: