tisdag 30 juni 2009

Jag har en fundering!

Under festivaler så är det här med toalettbesöken en inte allt för trevlig stund. Du kanske har upplevt det själv, eller du kanske har sett på bild eller hört hur det kan se ut. Men det var inte det det här med att gå på toaletten som egentligen var grejen med min fundering, utan snarare vart allt kiss tar vägen. Bakgrunden är så här: Det finns egentligen två typer av toaletter. Den ena är den klassiska "bajamajan" där både män och kvinnor kan göra både det ena och det andra. Och så finns det en till, jag vet inte vad jag ska kalla den, en sak som karlar kan stå och kissa i från fyra håll i alla fall. Det är den jag funderar över. För när man ser på den så finns det inga ledningar som går från eller till den och det ser inte heller ut som om den kan inrymma någon tank, och eftersom det går att flytta dessa så antar jag att det inte heller går ner i marken. Så är det någon som sitter inne med kunskap kring vart kisset tar vägen så skulle jag vara tacksan.

Inga kommentarer: