måndag 29 december 2008

Detox för fan

Nu var det några dagar sedan sist, men egentligen har du inte missat så mycket bäste läsare. Jag har "legat runt" lite, som min kära syster så fint uttrycker det. Och ja det är väl sant, i och för sig. Jag har legat och läst en hel del och jag har legat och kollat på film en hel del. (Jag har ju semester, va fan! :)) Det verkar som om folk till och med haft funderingar över eventuella liggsår som skulle kunna ha uppkommit i och med dessa fysiskt passiva aktiviteter. Jag kan försäkra dig, bäste läsare, att jag inte ådragit mig några sådana hitintills och att jag faktiskt även gjort mer fysiskt ansträngande uteaktiviteter än just nämnda. Sedan senast har det också slunkit ner diverse chokladbaserade gottesaker och som julen kräven även kladdbaserade anrättningar så från nu kommer det att ske lite mer detox-inspirerade intag på den kulinariska fronten och för att ge ett exempel på det så bjöds idag en av mina bästa vänner och hans kvinnliga bekant över på veganmat.

Inga kommentarer: