måndag 1 december 2008

My day will now be evaluated...

1. Att vara positiv har inte fungerat alls. Jag har vid flera tillfällen fått bekräftat att det är ett dårhus jag arbetar i - en anstalt för rekrytering till sveriges framtida förtidspensionärer.

2. Jag har faktiskt jobbat som fan, så den punkten vill jag nog mena att jag lyckats med i dag. Hurra!! :S

3. Denna punkt är väl det jag gör nu kanske, skriver på bloggen. Annars hoppas jag på att hinna med att läsa lite i boken. Jag har förresten köpt dyr Parmesan, det är ju gott och ego! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

För ett par år sedan försökte min kollega införa Week of Love som ett sätt att få en mer positiv arbetssituaton.

Den dog första dagen. Att förutsätta en och endast en sinnesstämning på en så varierande arbetsplats som vår är nog dömt att misslyckas. Men man kan ju alltid hoppas.

Anonym sa...

You did great today!!! Despite all overbearing odds.