fredag 19 december 2008

Utvärdering

Jag kom lite senare till skolan än vad jag hade räknat med så IG-varningarna blev inte gjorda. Jag fick en del presenter som jag inte hade räknat med också; te från en av rumskollegorna (jag är ju något av en te-fantast så det passade ju hur bra som hels), tre filmer till filmklubben (också hur bra som helst), samt godishjärtan och en porrroman av min rumsgranne (kombon är ju jätterolig och jag hoppas min porrromansvärld kommer att växa nu), dessutom har jag fått ett väggur i retrosnitt av en annan kollega. Bara bonusar alltså. Avslutningen med klassen blev också bra, och temat var positivitet. En annan grej jag hade fel över var avslutningsshowen som i år faktiskt var riktigt riktigt vass. Annars var maten inte så mycket att hurra för men presenten vi fick från skolan var bra. Det var ett pocketogram. Vi får själva gå in på nätet och beställa en bok! :D
Det blev inga minnesluckor, men det var en väldigt trevlig kväll tillsammans med mina temakollegor, de två som vill arbeta integrerat. Så på det hela taget så var det en bra dag igår. Det var så bra att jag har satt upp några nya mål för nästa temin. Förklarar nog dem lite senare, för nu ska jag läsa ut min bok som jag har på gång. Tja.

Inga kommentarer: