lördag 14 februari 2009

Efter en sovis sitter jag nu äterigen framför skärmen och funderar över hur jag ska lägga upp dagen jag har framför mig. En plan är att åka hem, men jag har inte packat färdigt på långa vägar, så än är det inte aktuellt att åka uppöver. Ute skiner solen och jag skulle vilja vara ute och njuta av den lite, för jag antar att det kommer bli jobbigt att se den hela tiden när man ska köra bil, men tanke på skitiga rutor osv... det kommer förmodligen att vara en massa turister på väg till fjället med, så jag får försöka vara på min vakt, eftersom jag ska åt samma håll. Nu har TVn åkt på med. Det är skidskytte för damerna så det kommer jag kanske att följa lite granna, en annan fundering är att spela ett parti nätpoker. Det sista blir det i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Take it easy out there on the roads! Lots of nut-jobs about, y'know, so keep to the right and don't push too hard with your right foot (the cold makes for pretty good traction, though, but still...) XXX PS. Good luck with the poker! Xtra cash is never unwanted.