torsdag 5 februari 2009

Mobbing?

Det kan tyckas konstigt, med ny dator och allt, att jag inte suttit som fastnaglad vid skärmen skrivandes en massa inlägg, men jag har fan inte orkat. Datorn har inte ens varit påslagen. Men nu är det dags för tjat om mitt jobb, för det är ju det jag gör här mest. I dag var jag till chefen igen, denna gång tillsamman med en av mina kollegor och pratade med honom om ett misstänkt fall av mobbing på arbetsplatsen. Det är bedrövligt att vuxna människor beter sig som, ja jag vet inte vad. Man tycker att de borde se vad de gör, men jag är inte så säker att deras kapacitet räcker så långt. Hur som helst känns det bra att ha talat med bossen om det, samtidigt fick jag ännu en chans att prata om deras inkompetens att lagarbeta, när det bara är falskspel det handlar om.

Inga kommentarer: