onsdag 17 september 2008

Sökes: mas och kulla

Planerna inför helgen är så gott som spikade. Det blir en tripp till Dalarna, med diverse evenemang på agendan. Så nu känns det lite bättre när man har något att se fram emot. Jag håller på att få smått panik här bland alla måsten och tröga människor. Nä, lite mer knätoffs i sinnet och det här stället skulle kunna vara rätt så beboeligt, men det lär väl inte hända... och där ser du, bäste läsrare, att det är lätt att falla in i mentaliteten... Måste göra något åt situationen innan den etsar sig fast för alltid! Jag har faktiskt kollat runt på lite jobbannonser. Kanske finns det perfekta jobbet någonstans... Eller så måste jag skaffa en jävligt bra dockningsstation, för just nu skulle jag behöva en överdos positivitet. Min förhoppning är att jag ska få det av diverse kullor och masar i helgen. Fridens så länge, kära blogg!

Inga kommentarer: