torsdag 1 januari 2009

...och så var det här, det nya året...

...och så var det här, det nya året, och allt känns precis som vanligt. Och som vanligt kommer det säkerligen att bli de resterande dagarna av detsamma. Fast så är det väl så som med alla nyår som man varit med om, att man tror att de på något sätt ska bli starten på något nytt och fantastiskt, någon förändring. Men det är lika bra att inse att det som sagt förmodligen kommer att bli precis som tidigare. Inte sagt att det på något sätt skulle vara dåligt, inte alls. Året som gått har på många sätt varit mitt bästa samtidigt som det på många sätt har varit mitt sämsta (precis som vanligt...). Jag har till och med satt upp de vanliga målen inför året som kommer, det känns liksom bra att veta att jag med stor sannolikhet kommer att kunna uppnå dem, för det har jag ju gjort innan, som vanligt. Så just nu känns allt bra och tryggt, förutom en grej; det går inte att logga in på min internetbank, och det irriterar mig något, för att inte säga rätt mycket. Natti.

Inga kommentarer: