måndag 19 januari 2009

Oh, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening and good night!

Jag har skarpa funderingar på om jag är med i en egen Truman Show - en dokusopa som håller på dygnet runt och som visas upp för en annan värld som jag inte är medveten om. Jag tycker mig se en massa bevis för att det här med Truman-teorin stämmer, att det är så att jag lever i en jättestudio där allt är arrangerat. För det måste ju vara så att Rubberface, Gittan och ja, alla de andra som kommer från en annan del av ja... är skådisar som gör att det blir intressant TV av mitt liv? Jag har ju från början trott att de varit "vanligt folk", men nu inser jag ju hur Bovin spongiform encephalopati-smittade de verkligen är, för så som de är och fungerar kan man väl inte vara på riktigt eller? Det måste vara spelat. Helt säkert. Finns inget annat. Men vem är då producenten som driver med mig? Och framför allt, var är dörren ut?!

Inga kommentarer: