måndag 23 juni 2008

Livet – en parodi

Jag har tappat bort min Iron Maiden-biljett samt tagit ledigt fel dag!!! Vad är det som händer? Ska jag tänka att det nog inte är meningen att jag ska åka, eller vad? Eller är jag bara så totalt klantig att jag fan får skylla mig själv? Eller förhåller det sig så att jag är otränad i ordning och reda? Vill nog helst tro att det är det sistnämnda i alla fall, för då kan jag göra något åt saken… åtminstone till kommande gånger.

Eller (fjärde gången jag skriver ordet) så försöker jag göra det bästa av situationen! Jag brukar ju jämt säga att jag lever lyxliv, kanske inte hela sanningen men i alla fall, så pengar till en ny biljett har jag i och för sig. Men sedan var det det där med ledigheten…

Jag ringer till jobbet direkt!!!

De skulle höra av sig.

Då är det väl bara att vänta antar jag.

Återkommer.

Inga kommentarer: