onsdag 26 november 2008

Mina lår får panik

Jag har ett problem, antar att man kan klassa det som en lyxvariant för vissa. Det är så här: dagens stuprörsmode tillåter inte att fyllas med ett par rätt så tränade apostlahästar. Nej det är sanning. För det är ju så att när en muskel arbetar så fylls den upp med blod och omkretsen blir större och med tanke på att jag numer cyklar till jobbet, ofta iförd just nämnda variant på byxa, så får mina ben inte plats efter ett antal tramp framåt. Låren får panik, helt enkelt. Känner du igen dig?

1 kommentar:

Hanna sa...

Antingen är jag väldigt lat så att jag aldrig kommer upp till just det stadiet eller så kan det ha med att göra att jag inte äger just sådana byxor. Men man har ju hört talas om att man springer fortare i just sådana byxor så... ja, varför växer inte låren med? ;)