torsdag 20 november 2008

Jag fryser

Jag fryser. Det är fan kallt i lägenheten eller så är det på det viset att jag inte hunnit tina upp sedan jobbet. Du kanske tänker att; "jaja det var väl kallt på cykeln på vägen hem", och ja visserligen var det det, men jag tänker närmast på mitt arbetsrum faktiskt. Det är så sjukt jävla kallt där, men förmodligen inte så kallt så att det är en arbetsmiljöfråga, men det känns inte riktigt bekvämt att sitta där heller anser jag. Om jag ska fortsätta snacka jobb, vilket jag gör rätt ofta, så kan jag även nämna att det faktiskt känts rätt tomt idag, eller skönt eller hur man ska säga, i rummet. Alla mina tre kollegor som vanligtvis sitter där har varit borta. Inte sagt att man får mycket gjort för det. Det finns ju andra som pockar på ens uppmärksamhet.

Inga kommentarer: