tisdag 4 november 2008

Örebro verkar vara en lagringsstation för min syrras ex.

Örebro verkar vara en lagringsstation för min syrras ex. I morse när jag cyklade till jobbet, som jag gör numer för alla som råkat missa det, och för att jag måste nämna det eftersom jag känner mig lite viktig när jag gör det, kom en av dem uppåkandes vid sidan av mig med sin bil i 300 000-kronorsklassen. Jag hejade lite glatt och tyckte att han minsann kunde skjutsa en sådan som mig till jobbet. Det funkade inte så bra då jag ville ha med cykeln, så jag fick allt cykla den den resterande biten trots mitt försök. Hur som helst tyckte jag, trots att jag rätt ofta har uttryckt mig negativt om denna kille, att det var trevligt att träffa någon som faktiskt jag för en gångs skull kände igen i min nuvarande hemstad. Jag hörde mig till och med säga "du kan väl höra av dig"... Undrar vart det kom ifrån?

Inga kommentarer: