lördag 15 november 2008

Vinrättning senare i kväll

Det var en trött skara som lämnade mig strax efter ett i natt, men det var väldigt trevligt fram tills dess i alla fall. Alldeles för stor mängd onyttigheter gled ner i mitt innanmäte, men det får väl vara så ibland, i alla fall när man får trevligt sällskap. Idag står annars vinrättning på schemat. Jag och en kollega har bestämt att ta tjuren vid hornen och rätta skiten ur oss, och hur gör man det på ett trevligt sätt? Jo, man gör det tillsammans och man gör det med vin. Jag åker väl dit i eftermiddag någon gång, eftersom min sambo har tappat bort sina nycklar så måste jag vara hemma medan han är borta och spelar fotboll, så han kommer in så småning om. Min tanke var att ägna mig lite åt min datamaskin så länge; blogga, skriva, spela nätpoker...

1 kommentar:

Hanna sa...

Thumbs up! Allid roligt med trevligt besök ;)