onsdag 13 augusti 2008

Har jag tränat, eller har jag tränat??

Svaret på den frågan är utan tvekan JA. I 45 minuter var jag och min träningskompis ute i skogen och svettades. Alltså, vi stod inte bara där och var svettiga, utan vi sprang eller snarare lufsade kring i vegetationen. Ok, han svettades kanske aningen mer än vad jag gjorde och han påstod dessutom att maten från en tidigare tai-lunch var uppe i munnen och vände. Men jag tyckte ändå att det gick ganska bra. Rörelseglädje var det i alla fall. När vi väl hade tillryggalagt hela den beräknade sträckan kände jag mig inte riktigt nöjd, så jag avslutade med ett spinningpass på 45 minuter till. Svettig som satan, men jävligt nöjd, avslutade jag passet. Jag måste verkligen hålla i med träningen nu när jag äntligen har satt igång. Måste, måste, måste.

Inga kommentarer: