onsdag 13 augusti 2008

Pedometern har hängt med i dag bara för att kolla av hur mycket jag går under en vanlig dag. Nu kanske inte dagen i dag var så vanlig, men något så när i alla fall. Vi har nämligen inga lektioner att springa emellan och arbetet vi gör är ganska stillasittande, så stegen blev nog förmodligen några färre än vad de normalt skulle bli, men men… Pedometern verkar ha tickat på i alla fall och jag har inte haft några problem att ta mig fram till 19 597 steg, plus några steg från datorn till sängen men de bjussar jag på! Nu hör det väl även till saken att det finns ett filter i de där små apparaterna. Ett filter som gör att man inte får ta för få steg för då räknas de inte. Allt under 8 försvinner. Så jag antar att det ska vara ännu några till. Tänka alla småsteg man gör hela tiden... borta.

Inga kommentarer: