måndag 18 augusti 2008

Flytta?

Egentligen borde jag väl blogga skiten ut OS, men precis som våra svenska idrottsmän och kvinnor verkar ha gjort, har jag också kommit av mig vad avser ämnet. Men det är en annan grej som dykt upp… jag har hört att tjejen som jag vikarierade för för två år sedan är gravid igen, och det lockar fram tanken om att kanske ta tjänstledigt från mitt nuvarande jobb och dra tillbaka till Dalarna och kanske jobba ett år till där. Längtar ju hem, speciellt när jag känner mig ensam här i storstaden. Om möjligheten, chansen eller vad man ska kalla det dyker upp, kommer jag nog ta en rejäl funderare över det i alla fall. Älskade verkligen livet i kollektiv och min bästa vin-, fika-, promenad-, filosofi- och skvallervän där. Och miljön förstås.

1 kommentar:

Anonym sa...

:( , kommer sakna dig väldigt mycket om du försvinner.. Men vill ju förstås att du ska vara lycklig och glad. Du ska göra precis det du känner för, absolut! Du ska bara följa ditt hjärta i helt enkelt.

Men dock, en stor saknad Ulrika! Du är ju värsta glädjespridaren.. du är bäst!

Kram :):)