fredag 1 augusti 2008

Ursula var fan bra

Jag har ju sagt att jag ska vara sjukt effektiv denna vecka. Och JA det går rätt OK. Jag har både hunnit med mitt vanliga sommarjobb och lite annat jobb bredvid. Jag har ju dessutom varit till tandläkaren som jag tidigare nämnde. Det effektiva med det besöket var att jag såg till att få laga mitt hål som jag haft de senaste tio åren på samman tid som jag skulle ha undersökningen, vilket man inte brukar få. Men med det så sprack också min budget, totalt. Sjukt effektiv att göra av med pengar alltså också (som man säger i Skåne, eller mer ”asså åsså”). 1410 svenska kronor gick kalaset på. Hm. Men Ursula som utförde hantverket var riktigt bra.

Nu blir det sova av. Gött. Även om det bär emot när solen skiner. När jag vaknar har kanske bedövningen gått ur. Kommer att upplevas bra antar jag, inte som nu… känns som om man har gått en omgång på byn med taskigt omdöme.

Natti

Inga kommentarer: